Een nieuw voedingsdagboek van een drukke week. Een week zonder wijn en gin-tonic, wie had dat gedacht? Het is niet altijd feest hoor, dat probeer ik wel maar soms moet er echt flink doorgewerkt worden. Deze week zat ik dan ook vooral in versnelling 6, en ik heb besloten dat vanaf vandaag versnelling 6 gewoon bestaat.

Goodmorning sunshine!

voedingsdagboek

De ochtend beginnen met een bakje magere kwark, blauwe bessen, frambozen en een verkruimelde Eat Naturel.

Doe niet zo gek

voedingsdagboek

Ik zit er gewoon zo bij hoor in de ochtend. Berenpak aan, onder mijn dekentje op de bank met een lekker bakje koffie. Ontspannen wakker worden, nadenken over de dag en een dagplanning maken!

Voedingsdagboek

Maandag zat ik te werken op kantoor bij Fitgirls, ik nam uiteraard mijn eigen lunch mee. In een handomdraai had ik mijn gezonde eiersalade gemaakt en deed deze op een paar rijstwafels. Net taartjes! Het recept vind je trouwens hier!

Voedingsdagboek

Buiten de deur werken en vergaderen hoeft niet te betekenen dat ik altijd aan de burgers zit. Vaak wel, want het is gewoon super lekker haha! Maar soms ga ik ook voor een bewustere keuze zoals hierboven; pompoensoep met een spelt broodje hummus en gegrilde groenten.

Voedingsdagboek

En verder wilde ik nog fantastische sla sushi rolls maken met quinoa en zalm. De smaak was top, maar ze zagen er,werkelijk waar, niet uit. Achter de schermen ga ik nu snel aan een vernieuwd recept werken!

En verder in dit voedingsdagboek…

Voedingsdagboek

Om in balans te blijven…

…ging ik natuurlijk ook lekker aan de taart, een carrotcake, wel te verstaan.

Voedingsdagboek

Ik begin de ochtend ook graag met een smoothie. Deze was vrij simpel te maken van water, 1 scoop plantaardige eiwitten van Orangefit, blauwe bessen, spinazie en bevroren frambozen.

We sluiten de week af in stijl!

voedingsdagboek

Vinden jullie het leuk als ik volgende week weer een voedingsdagboek deel?

Liefs,
Charlie’s Kitchen