Hoe vaak ik wel niet de vraag heb gehad na het plaatsen van de Daily Planner; wat eet jij dan op een dag? Wat werkt voor jou? Dus heb ik besloten eens per week een voedingsdagboek te delen hoe mijn dag er uitziet wat betreft voeding, er zullen goeie tussen zitten en ook minder goede dagen. Jullie weten ik hou van gevarieerd eten, luisteren naar mijn lichaam, geen calorieën tellen en de balans. Laat een ding duidelijk zijn, dit werkt voor mij en hoeft niet te betekenen dat dit voor jou werkt. Mijn doel (en dat heb ik al bereikt) is mij goed voelen, fit, gezond & energiek! Ik eet gevarieerd, sport 4 keer per week en zorg dat ik ook voldoende nachtrust heb. Dit heb ik ook nodig met mijn drukke leventje wil ik mij kunnen concentreren op mijn studie, Charlie’s Kitchen, werk en natuurlijk ook nog een sociaal leven.

voedingsdagboek

Ik begin graag in de ochtend met een smoothie, ik vind het allereerst gewoon ontzettend lekker, het geeft mij energie en vanwege mijn PDS vinden mijn darmen het nog fijner om de dag rustig te beginnen. Deze smoothie is gemaakt van 1/2 banaan, 1 schep Orangefit, 250 ml water, een hand pompoenblokjes en kaneel.

voedingsdagboek

Tussen het leren, mailen en koken door maak ik lekker 2 rijstwafels met zalm, kiemen en tomaatjes!

voedingsdagboek

Als lunch had ik nog een pannenkoek in de koelkast liggen, sneed een appeltje fijn en mengde deze met kaneel, rozijnen en walnootjes. Uiteraard een eetlepel honing erover, ik hou van zoet!

voedingsdagboek

Ik deed een pittige workout voordat mijn dienst begon, best handig werken op een sportschool haha. Lekker douchen en daarna werken!

voedingsdeskundige

Op het werk at ik een soort nasi mealprep: 50 gram zilvervliesrijst, 150 gram kip, 1/2 broccoli gekruid met kurkuma en een eetlepel pindakaas (vers)! Later bij de thee nam ik nog lekker twee mandarijntjes, heerlijk!

Liefs,
Charlie’s Kitchen